18 Mayıs 2009 Pazartesi

ANNEMİZİ KAYBETTİK!"




diyordu...henüz mezun olmuş bir genç kız.."Memleketime geri dönüyordum ,okuyacak param kalmamıştı.ÇYDD olmasa ! Sadece okutmadı,anne baba oldu"diyordu.."Sadece okutmadı,aynı zaman onların sayesinde ilk defa operaya,baleye gittim,sosyal hayat ,kültür nedir öğrendim" diyordu.
Diyordu ki "Doğu'dan geldim...İstanbul beni yutmadan elimden tuttu ÇYDD"

Bir diğeri dermatolog olmuş Türkan Saylan sayesinde ...Tıpkı O'nun gibi..."Ya okuyup arkamdan gelen 2 kardeşime destek olacaktım ya da memleketime geri dönüp emekli anne babamın yanında onların ne kadar okuyabileceğine tanıklık edecektim..Şimdi okulum bitti her iki kardeşiminde okumasına destek oluyorum.

Ve daha niceleri..
Bir de edepsizler vardı ki..Kemoteropi gördüğü için dökülen saçlarını ekran önüne saklarken bandanasının altında ,saygıyla..."Allahın sopası yoktur..Bakın O'da başını örttü" diyebiliyordu arsızca ,edepsizce...

Atatürk'ün Kızı, Laik Cumhuriyet Kadını, hem okuttuğun kızlarımızda,hem okutacağının nicelerinde, hem de bizlerin yüreğinde sonsuza dek yaşayacaksın....
Ruhun şad , mekanın cennet , toprağın bol olsun.
........

Hep yaşayacak.Hep yaşatılacaksın..
NUR İÇERSİNDE YAT...HUZURLA..

3 yorum:

Brc dedi ki...

Annemizi Türkan Saylan'ı kaybettik. 19 yıldır inatla hastalığına rağmen direnen ve en kötü gününde bile insanlar için çabalayan, kendi derdini bir yana bırakıp yardıma ihtiyacı olan okuyamayan minicik kızlar,öğrenciler ve hastalar için uğraşan ülkemizde yaşayan bir çok gencin bir yerlere gelebilmesi ve daha kültürlü,gelişmiş bir türkiye için çabalayan annemizi ne yazıkki bu gün kaybettik.. Türkiye için çok önemli şeyler başarmış ve başarabilicek yegane insanlardan birini. Çok büyük bir kayıp verdik bu gün. Hepimizin başı sağolsun toprağı ve huzuru bol olsun..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

:"-(

nilly'nin dünyası dedi ki...

"""(