25 Mayıs 2009 Pazartesi

111'MİN 11'İN DEN SEÇMELER


Bu da ne demeyin şimdi anlatacağım..

Bundan kısa bir süre önce Harddisc'im error vermeye başladı..Ya reset attıracaktım..Ya da eski versionu toptan kaldırıp atacaktım..Kaldırıp atmaya ve yeni bir version yükleterek upgrade etmeye karar verdim hardiskimi... Ana veri tabanı orada bilirsiniz ,kayba uğramaması lazım..

Bir anlık karar ile Kuzey Işığımı aradım.."Süpersin" dedi bana .."Vazcaymak yok ama tamam mı?"Ara yanındayım..."

O ,aynı zamanda 111'in 1'i..

Neyse konuşmalar , görüşmeler .....Bu arada Pazartesi gidip hardiskime yeni version yükletmek için kayıt yaptırdım ,randevumu aldım...

Tamda o haftasonu Gulteinen yani 111'in diğer 1'i yurtdışından yazlık sitemize teşrif etmezler mi?"Ben de gelcem!" dedi , teklifsiz ,davetsiz..."Ben olmazsam olmaz!"

Pazartesi sabah Gulteinen ve ben düştük yazlıktan İzmir yollarına...Kuzey Işığını alıp devam edeceğiz..

Randevum saat 10:00 da..

Çok sevgili Kuzey Işığımız dedi ki;"Ben sizi otobandan götüreceğim..hemencik ulaşacağız.."

Ohh! Ne alaaaa!

Gidiyoruz otobanda Kuzey Işığımız demez mi"Ayrımı kaçırdık..."

Hoppalaaa!! Çıktık mı İzmir'in bilinmedik tepelerinden birine...Saat 09:40

Allahım gideceğimiz yeri tepeden görüyoruz ama ulaşmak ne mümkün..

Bir evin önünde ,, zeminle bir, bir balkon ve yaşlı bir amca oturur durur..Açtık pencereyi..Bağırıyoruz"Amcaaaaaaaa...amacaaaa" Amca duymuyor...İçeriden bir hanım çıktı "Duymaz O " dedi ..Bir yol tarifi yaptı ki anlamak mümkün değil... Düştük yine yollara..

İn in bitmez yılan gibi yollar...Görüyoruz ..Ulaşamıyoruz...

Gulteinen dedi ki"DUR!"..Durduk...Genç bir adam..Gulteinen konuştu bişiler ve attı adamı arabaya.."Allah!Allah !destur ..noluyoruz ki...

Bu sefer adam dedi "DUR!"Durduk,.. indi.. Gulteinen'e yine bişiler anlattı,el kol hareketleri,tarifler yaptı belli ki..tam yola çıkacağız...Jet misalli bir araç bizi adeta yaladı geçti...Gulteinen'le göz göze gelip, derin bir ""Ohhhh" çekmişiz bir anda..

Gulteinen bana "Bak kızım ayaklarının üzerinde durabilecek bir kadınsın sen! Dik dur!Sert görün..Tamam mı?" İyi ,peki ben de yaklaşmışken bir ruj süreyim bari dedim...Hem arabayı kullanıyorum, hem de çantamın içinden makyaj çantamı arıyorum..Hah!buldum işte...çıkarttım rujumu sürdüm ama allahım bir tuhaflık var..Rujumun fırçası bu kadar sert değil di..dememle aynaya baktığım anda hem 1'le hemde öbür 1'le gözgöze geldik ama ...Puhhaaaaaaaaaa!Ben ruj diye rimeli sürüp durmuşum dudağıma..Sert görüncez ya!!!Benim dudaklar olmuş simsiyah!

Neyse ulaşacağımız yere ulaştık...Kuzey Işığımızı gören otoparkçı bariyerleri kaldırdı bizi taaa kapının girişine kadar arabamızla götürtü mü??Allahım melekler yardım ediyor adeta...Elleri ile bizi taşıyorlar...

İçeri girdik ..ben kaptırmışım gidiyorum önden önden bir heyecan...version yükseltcez ya!

Arkamda kavga ,kıyamet "Hoppp..!!! Nereye buradan..salak!" tabi ki benim 11... yoksa başkası cesaret edemez...

Aha!bir çıktık yukarı.. data hatları çökmüşş....Eeee. ne olcak bizim version yükseltme işi .... derken bizim melekler devreye girdi hemencik...data hatlarını tamir ettiler.... ve mutlu son...

Benim version upgrade edildi......

Hahhah!Error merror yok maşallah!!!!!

11'im..size ne desem az ...

İyi ki varsınız....İyi ki dostumsunuz...En zor günümde yanımdaydınız...

Sizi çok ama çok seviyorum...








4 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

essek!!! aglayarak okudum...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

http://sillybebek.blogspot.com/2009/05/reklamlar-ve-tanitim.html

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Benim de upgrade edilmem lazım:-)
Sıcaklar başladı error veriyorum durmadan.

aysebebek dedi ki...

Eh!be Gulteinen ne gündü dimi? Hayatımda asla unutamayacağım ender günlerden..Ama emin ol rimel meselesi aklıma geldik çe ölüyorum gülmekten..Dostum,kızkardeşim..Tek başıma giderim sanıyordum ama iyi ki oradaydınız...

Kubi Kuzen upgrading valla iyi bişimiş.. ben tavsiye ediyorum..Restart'dan daha iyi en azından.. emin ol..