18 Mayıs 2009 Pazartesi

ALAMADIĞIM YOL YARDIMI


Bir hafta önce aracım 45.000 km.garanti bakımından çıkmıştı ki, ertesi gün ön panelde "Motor Sistem Arızası " verdi.
Olabilir ,mekanik alet,tiptronik durumlar falan derken tabi ki ertesi gün aynen gerisin geri servise .
Bizim meşur ve keyifli Anneler Günü kahvaltısı sonrası ,hem de o keyifli kahvaltı sonrası ,Foça'ya halamı da ziyaret etme kararı ile yol alırken tekrar aynı arızayı vermez mi?
Gün dedim ya Anneler Günü..Yani Pazar!
Foça'ya kalmış 40 Km. Tam ortasındayız yolun..Allahım geri gitsem bir dert,devam etsem ayrı dert..Her yer kapalı.
Bir benzincide durdum..
Böyle durumlarda hele ki şöfor bayansa herkesin bir yardım damarı kabarır..Neyse baktık yağına,suyuna tuzuna,biberine..Yavvvaaaş yavvaaaş Foça'ya ulaştık.
Akşam oldu döneceğiz.Bende stres diz boyu..Arabamda oğlum ve kızım bir de annem..Allahım ne yaparım?Arabam acıdı halimize ve canavar kesildi..Ta İzmir'e kadar..

Neyse tekrar servisi aradık ,araç gitti , geldi..Bence sorun bitti...

Peki!
Cumartesi günü hadi hem biraz eşya götürelim,hem de biraz kafa dinleyelim dedik..Düştük bu sefer yazlık yoluna.

Giderken sorun yok..Tam dönerken allahım yine aynı ikaz ön panelde ..

"Motor Sistem Arızası" itinayla yazılı..
Bu sefer hem kızım, hem yeğenim , yani iki genç kız, oğlum ve tabi ki değişmez elemanımız annem.

Hay Allahım ya! kime ne yaptımda beddua etti acaba derken...
Yol yardımını aradım..Anlattım iki haftadır ne yaşadığımı.
"Bi dakka hanfendi.."
"Aracınızın plakası, rengi, şaşi ve motor numarası nedir?"
"Ha! rengi ne demiştiniz?"
"Bi dakka kaydınıza ulaşmaya çalışıyoruz!"

"Sorun ne?"

"Siz kimsiniz?"

"Ben kimim?"

"Ne yazdı,nasıl yazdı?"falan derken
"Hava kararıyor kardeşim ,ne yapacaksanız yapın "diye ricalar ediyorum..Çekicimi yoksa ekip mi gelecek.Ya !Birşeyler söylesinizeeeeeeeeeeeee!"
Yine şehirlerarası yol ve yine yolun tam da yarısı..

Yol yardımı bana şöyle yardım etti,

"Hanfendi şimdi 2000 deviri geçmeden , sakin sakin gideceğiniz yere ulaşın veeeee yarın aracınızı ilgili servise getirin"

"Oldu canımmmmmm!"

Arabam yine serviste ve ben yaya..

Bu güne kadar aldığım en iyi yol yardımıydı ....Merak edene marka veririm..
Onlar utansın dimi ama?

5 yorum:

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

En iyi araba, sahibini uğraştıran arabadır. Böylece değerini anlamış oluyoruz bu cansız varlıkların:-)

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

"arabanin yagina, suyuna, tuzuna biberine" ye koptum :-D

brc dedi ki...

Herşeye rağmen yine güldük eğlendik çok güzel bi haftasonu daha geçirdik beraber.. minikte olsa bir maceramız olmuş oldu :D

nilly'nin dünyası dedi ki...

Bilememişsin canım ALO HIZIR NİLYY i arayacktın.Bak onların tozunu nasıl alıyordu.)))

aysebebek dedi ki...

Kubi Kuzen doğru söylemişsin..Bu cansız varlıklar değerlerini çok iyi hissettirmeyi biliyorlar..

Ne bileyim Gulteinen.İşte ben o kadar anlıyorum arabadan..

Çok eğlendik dimi? Yeğenim Brc..

Nilly'cim valla bileydim seni arardım..Kaçkın adamlarla muhattap olacağıma..Bir daha ki sefer diyeceğim ama umarım bir daha olmaz..