24 Haziran 2009 Çarşamba

362m2 sığdı 12m2 ye - I -


30 Nisandan beri huzursuzum,uykusuzum,hem tatsız hem tuzsuzum...


Karar açıklandığında küçük dilimi yuttum adeta ,dondum kaldım şoktaydım...


Üzüldüm hem de çok üzüldüm , günlerce ağladım..Tüm çalışma arkadaşlarım , herkes kızgın ve şaşkındı ..Bugün bana , yarın onlaraydı..


Ailem dışında sevgili dostlarım, kardeşlerim Gulteinen ve Kuzey Işığı olanca güçleriyle destek oldular bana..Gulteinen ta Dubai'lerden yetişti imdadıma ve söylediği en gerçek şey " bırak sağa sola bakmayı, önüne bak...kriz seni teğet geçti kendine gel! " di.

Tam bir hafta içerisinde 362m2 olan ofisimi , sadece ve sadece 12m2 sığdırmalıydım,yetmez birçok şeyi satacak,hibe edecek ve aynı zaman da büyük bir kısmını yükleyip genel müdürlüğe gönderecektim.

Kör ölür,badem gözlü olur hesabı iğneme kadar 10 yıllık olan herşey kıymete binmişti. 10 yıldır gelmeyen herkes o hafta buradaydı,dokuz ayın çarşambası aynı haftaya sığdırılıp paketlediler bizi..talan ettiler..

Bu da yetmez, ki en zoru , yaklaşık 10 yıllık çalışma arkadaşlarımın işine de son verecektim ve tek başıma finansmancılık oyunu oynayacaktım.

Çok üzgünüm...Hayat bu ...Ağlamak mı? Kalkmak mı?

Doğruldum! Kalktım!

Artık yanımda olmayan bir dostumun daha kendisini bana bir şekilde hatırlatmasıyla...güç vermesiyle..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Önemli olan bu dönemde bir ofisin olması. m2 önemli değil inan...
Hriz seni teğet eçti, bu doğru!
Kubialy

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Adami bir metrekareye fit olacak hale getirenler utansin kar tanem... simdi sen o 12 metrekareyi cennet gibi yaparsin...
seviyos seni biz.

aysebebek dedi ki...

Ben de sizi....