18 Aralık 2009 Cuma

DUBAİ ANILARI I.



Size biraz Dubai anılarımdan bahsedeyim...,


"Selamun Aleykum!!"

"Aleykum selam!!"

Dubai topraklarına ayak bastık....Sürekli ve özellikle kızıma bin tembih..."Yanımdan ayrılma,sağa sola bakma..özellikle lokallere sakın bakma,kardeşine dikkat et,ben işlemlerle ilgileneceğim, sen kardeşine sahip çık... yanımdan ayrılmayın vesaire ,vesaire.dırr dır rvırr vırr.....

Allahtan sevgili ve rahmetle andığım babamın..namı değer "Kaptan Amca" sayesinde Arap elleri iyi bilirim... ama çocuklarla gidince farklı oluyor herşey...Hele bir de genç kız olunca....

Zıpırlık tam da yanıbaşınızda sürekli sizinle beraber seyahat halinde...!!!!

Dubai'ye giriş yapmadan önce artık retina taramasına giriyorsunuz...Nolur nolmaz durumu onlar için!!!!

Tabi ki haremlik ve selamlık durumu eş zamanlı ....

Çocuklara mı sahip çıkayım!!...bavullara mı??? Saat olmuş bilmem kaç... Yolu hatırla...Melekler Şehri'nin evine ulaşşş ...falan falan derken...Kuzey Işığım... daha henuz telefonumu açmışken...zırt aradı.......

"İndiniz mi şeker!!!!...ben sizi internetten takip ettim....şimdi giriş yapın...ben bekliyorum sizi..."

Teknolojinin gözü kör olsun... Tuvalete giderken bile herkeşlerin haberi olcak neredeyse!!!!

"Ayy!!! kızım kardeşin nerede...yanımda durun " falan derken sıra bize geldi....Retina taramasıııı...Allahım bu ne ya....Alt tarafı 4-5 gün kalcaz ...gitcezz..... Tabi ben kimim? ne sırası?...neredeyim ben???? falan derken girmişim selamlık sırasına...tek ben...kadın..ve ben....

Aha! bir an kendime geldim....Haremlik sırasına seyirttimm

"Ya !!çocuklar yanlış sıradayız!!!...yan sıraya kayalim .....

Oğlumu erkekler tarafında..kızım önüme...derken

Oğluma gerek olmadığı anlaşıldı...Kızımı ittim... yan sıraya...

Adam dedi "Nu nid...nu nid..!"

"Kızım!" dedim"Çık sıradan!!!...Senin göz taramana gerek yokmuş!!....."

Kızım diyor ki" Nu nid! Gerek yok mu demek???"

"Yok! Annecim adam diyo ki : No need...No need!!! yani evet ..gerek yokmuş....çık sıradan....tamam ..kenarda bekle...kardeşine sahip çıkk..." falan derken...., Sıra bana geldi....
Adam "KOM!KOM!" diyor...Adama doğru seyirttim...

Kızım dedi ki!!!

"ANNE Hahhahaah!!! senin göz taramanı yapacak adama bak!!!! HAHHHAAAA!!! Adam ŞAŞI!!!!"

Hey allahım yardım et.... Güler misin??? Ağlar mısın!!!

Ulen bu adam şaşıyken!!!Ben!!...Göz taraması!!... Allahım ne olur gülmeyeyimmmmm..!!!! filan derken...Ohhhh!!! çıktık taramadan.... AMA PUUUHAAAAAAAAAAAAAAAAAA... durumu eve gidene kadar bizimle beraber geldi.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

..)))))) adam seni görünce şaşı olmuştur Ayşe bebek...)))
Nilly

aysebebek dedi ki...

Haahhhaa!Nilly Kuzicim...saol iltifatın için...

ABİ dedi ki...

:))))