9 Haziran 2010 Çarşamba

Seni tanımıyorum sevgili '' KENAN OĞUZ ERBAY'' ama şehitlik mertebesinde yolun açık olsun!!


Tarih...29 Mayıs 2010,
Gün ...Cumartesi,
Yer...Alsancak , İzmir
Bir arkadaşımın yanına uğradım...Kahve içtik...Bir arkadaşı ile tanıştırdı beni....Ekrem Erbay... yaninda küçük oğlu... Daha önceden bankacılık hayatımda bir şekilde tekstil sektöründen iş için dokunduğum bir beyefendi...
Sohbet ettik ...güzel bir sohbet..ayrıldık ...çocuklarımı gitar dersinden almalıyım...
Tarih...31 Mayıs 2010,
Gün... Pazartesi,
Yer... Evim...hastayım...yatıyorum...haberleri seyrediyorum ve İskenderun'dan şehit haberleri...şehit olan erlerin televiyonda resmi geçiti.... seyrediyorum...üzülerek...içim yanarak...
O da ne??
Cumartesi tanıştığım ve sohbet ettiğim Ekrem Bey televizyonda ...Haberler şöyle diyor...
''İskenderun’da Deniz İkmal Destek Komutanlığı’na düzenlenen saldırıda şehit olan asker Kenan Oğuz Erbay'ın babası Ekrem Erbay, “Ağlayıp onları sevindirmeyeceğiz. Dimdik ayakta duracağız'' dedi.'''
Diyor ki...''Ağlayıp onları sevindirmeyeceğiz....'' Diyor ki ...''Dimdik ayakta duracağız...''
Seni tanımıyorum sevgili KENAN OĞUZ ERBAY...ama bir yerinden ailene ..bir vesile ile dokundum...
İçim acıdı...içim yandı...üzülerek seni de tanıdım televizyondan....Keşke Alsancak'ta bir vesile ile seninle de sohbet ederek kahve içebilseydim....tıpkı kardeşin ve saygıdeğer babanla olduğu gibi...
Seni bu vesile ile tanıdım Sevgili '' KENAN OĞUZ ERBAY'' ama şehitlik mertebesinde yolun açık olsun!!
ve tabi ki diğerlerinin de...

2 yorum:

nilly'nin dünyası dedi ki...

Canım benim..İnsanın zamanı geri alası geliyor öyle anlarda,çaresizlik oluşuyor zamana karşı.Nur içinde yatsınlar tüm şehitlerimiz...
Nilly

ABİ dedi ki...

çok üzücü. kahredici.