11 Şubat 2010 Perşembe

14 Şubat Radyo Reklamı??

Her sabah işe giderken severek dinlediğim bir radyo istasyonun da ,birkaç gündür sürekli yayımlanan bir reklam dikkatimi çekti;

Reklam bir bankanın kart reklamı..

Kadın diyor ki;

"Sevgililer günün de nerede yemek yiyoruz ,hayatım??"

Adam cevap veriyor;

"Biz evliyiz hayatım,sevgili değiliz ki!"

Kadın hala ısrarla;

"Ben ısmarlıyorum , ......kartımla benimle yemek yemeğe ne dersin?"

Ya...Adam diyor ki sen benim sevgilim değilsin...Bu ne ısrar!!

Ha!!Oldu o zaman ! kartını ver(kullanmak için ısrarlı ya!), sen evde bekle ,o sevgilisiyle gitsin yesin!!!

Oysa ki eş en iyi sevgili değil mi??

Ne yemeği ya!!!Ben olsam ona yemek değil kartı yedirirdim...

Bu başarısız reklam;erkek bakış açısının evlenince bu yönde değiştiğini mi vurgulamaya çalışıyor acaba?? Yoksa erkeklerin yoluna ışık mı tutuyor? Ya da kadınlara herşeye hazırlıklı olun mu demeye getiriyor?

Valla anlayamadım...

Ama anladığım tek şey Banka için gerçekten üzgünüm...

3 yorum:

Travis dedi ki...

acımasız olma !
gerçekler bunlar:)

aysebebek dedi ki...

Sevgili Travis!!!Acımasızlık mı??? Gerçek mi???Kişi kendinden bilir işi demek geldi içimden sana!!!

ABİ dedi ki...

bence evliliğin sevgililik halini bitirdiği savı ile yapılmış bir reklam.

doğru mu değil mi, tartışılır.

sevgiler.