28 Ağustos 2009 Cuma

Dumansız Hava Sahası


Sigara içen (ve bırakmayı hep ama hep düşünen) biri olarak "dumansız hava sahası" na asla karşı değilim.Hatta evim, balkon dışında çocuklarım nedeniyle zaten yıllardır dumansız hava sahası kapsamında..


Ancak bir kaç haftadır dikkatimi çeken ; bu sebepden dolayı herkesin sokaklarda sigara içmesi.Genci , yaşlısı , kadını , erkeği...Herkes sigara içmek için adeta sokak yolu gözler olmuş durumda ... Hadi şimdi yaz! Ya kışın ne olacak? ..Dışarıda çok kalamazsın,yemek yiyemezsin, mecburen yürüme mesafesi kat ederken belki!


Dolayısı ile de tüm sokaklar izmarit dolmuş durumda.


İzmarit dolu Kaldırımlar , su tahliye kanalları , ızgaraların içi , hatta tüten çöp tenekeleri ,arabada içilip dışarıya fırlatılan izmaritler görmeye alıştığımız manzalar halini aldı..


Tamam da buna da bir dur demek lazım değil mi? Güzelim İzmir sokakları izmarit dolu..Eminim tüm şehirler izmarit seline kapılmış durumda...


"Bari Her Köşeye Bir Adet Ayaklı Kül Tablası " kampayasının başlatılmasını sabırla bekliyorum..

7 yorum:

ABİ dedi ki...

ben bitirdim valla işi. küt diye... neredeyse bir ay olacak...
yazıcam detayı...

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Radikal çözüm "abi"nin çözümü... Bak ben 14 yıl öncesinden gördüm ve buraktım...
İzmir için ise her yere iki ayaklı kül tablaları koyalım.
sigara içenler dönüşümlü olarak sokak nöbeti tutup ellerinde kül tablalarıyla beklesinler...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

aman ben de sigarayi birakanlarin hava atmasina gicik oluyom... birakmicam iste! izmariti de yere atmicam, cebime koycam; eve gidince cope atcam... hihhh....

ABİ dedi ki...

ben de... zuhuaaahuahahahahanuahauananahaha...

ABİ dedi ki...

bir de fotoda hâlâ elde zigaretto toricelli...

aysebebek dedi ki...

Abi detay yazacak kazar iz bıraktıysa ,yaz da nasıl bir ızdırap yaşadın bir aydır,bizde öğrenelim.

Kubi köşelerden birine seni koysak diyorum.Gelene geçene biraz telkinde bulunursun.Ha? İyi fikir dimi?!Şöyle başlarsın "Bak ben ileri görüşlü bir olarak,14 yıl öncesinden gördüm......."

Güsel 1'im valla ne yalan söyleyeyim ben de gıcık olmuyo değilim.Haahahahah!!

bilgem dedi ki...

Kusura bakmayın ama hayat çatla patlayla geçiyor demiştim geçen gün, sigarayı bırakmak elbette ayrıcalıktır bu ayrıcalığa eren Kubi ben ve gruba katılan abi...)))) izmaritsiz yaşam seçenlerdeniz..
Nilly